lördag 27 juni 2015

A night at Lio


Det här stället alltså. Lio är verkligen underbart. Jag är sällan ute på nattklubbar längre, men när det ställen som Lio får mig alltid på gott humör. Jag har skrivit om det tidigare, men det tål att göras igen. Lio är så fantastiskt. Mixen av cabaret, house, samba, catwalk, restaurang, människor från världens alla hörn och så den fantastiska utsikten över hamnen och borgen i Eivissa är så häftig. Jag älskar verkligen Lio!

På fredagar nu i sommar har Lio Vintage-tema och då är det uppträdanden i sann burlesk anda, diskopop á la 70-tal och akrobatik. Härligt dekadent och fantastisk på alla sätt och vis. Alla dansar och släpper loss som om det inte skulle finnas någon morgondag. Så också vi. Det var återigen en underbar kväll på Lio som jag lägger till minnesboxen. 

Lio hittar ni i hamnen Botafoch i Eivissa. Helt klart värt ett besök för en minnesvärd natt. Läs mer om Lio här www.lioibiza.com















/Anna

Inga kommentarer: