lördag 4 juli 2015

Skaparglädje och spännande tecken hos The Rabbit Hole


The Rabbit Hole fick verkligen min skaparlust att explodera. Här fick jag också känslan av att vara på rätt väg. Det vackra små färgglada tygstyckena med mystiskt skrivna texter som fladdrade i vinden likt ett italienskt klädsträck var ett häftigt tecken. Jag vet inte riktigt vad tecken likt sådana betyder, men ibland kommer de till mig och eftersom jag litar blint på min magkänsla så känner jag på mig att det var något bra.

Ibiza har varit en verklig boozt både för mig själv och för min skaparglädje. Få ställen inspirerar så mycket som denna ö. Jag mår så bra av platser som andas kreativitet och lust och det gör verkligen Ibiza. Jag har en hel del drömmar och planer, men de håller jag för mig själv än så länge. Tillvidare sätter jag upp små delmål och det kommer förhoppningsvis att synas här på bloggen inom en inte alltför lång framtid. Spännande är det i vilket fall. Livet är minst sagt fullt med möjligheter.

Jag önskar att det fanns fler ställen som The Rabbit Hole. Att komma till denna härliga plats var nämligen som att gå in i Alice i Underlandets magiska sagovärld. Hur underbart är inte det? Att få bli barn på nytt, drömma och fanatisera. Att fruktjuicerna dessutom var supergoda gjorde ju inte saken sämre. Summa summarum- ett väldigt mysigt ställe med bra energi.

The Rabbit Hole hittar ni i San Rafael på Avenida Isidor Macabich 36. De har öppet måndag-fredag kl 11.30-17.00, så kika förbi för en god vegetarisk lunch eller ett fikastopp. Juicen Vitamin Rabbtit med bla apelsin och ingefära är sagolikt god!














Inga kommentarer: