söndag 7 december 2014

On hold


Till alla er som undrar. Jag har inte försvunnit. Jag behövde bara en paus. Livet har bara rusat fram i en faslig fart på sistone. Sedan jag kom hem från Rivieran har allt gått i ett. Ett mycket pressat schema både privat och på jobb har tyvärr gjort att bloggen blivit lidande. Och kroppen. Tröttheten har funnits där ett tag och för drygt en vecka sedan sade kroppen ifrån ordentligt. Jag drabbades av ett infekterat sår i pannan, vilket resulterade i svullnad och lång antibiotikakur. Jag har varit väldigt medtagen och trött på grund av detta och inte orkat ta mig ur soffan. 

Det är aldrig roligt att vara sjuk, men ska man se till det positiva i det här så är det att man tvingas att ta det lugnt, något som jag är väldigt dålig på annars. Kroppen är duktig på att ge signaler och detta är troligtvis ett tydligt tecken på att det är dags att dra ner på tempot och ta hand om sig själv. 

Problemet är bara att min kreativitet skriker inombords. Jag vill skapa, jag vill ut, upptäcka och inspirera. Snart så. Håll ut! 

Ta hand om er!
Kram 
Anna

Inga kommentarer: